Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Mamčina známá přede mnou pomlouvala na své oslavě celé své okolí. Na každého si něco najde. Mluví cosi o tom, že se na netu seznamovat nechce... Nevnímám, protože to pomlouvaní mi dělá z mozku karbanátky (Řekni, jó řekni, jó řekni mi to do očí, kde je problém, co ti vadí? Já nad sebou nebrečim...).
" Aňa s tím má zkušenosti. Našla si na netu frendíky..."
" Ale já se na internetu (konkrétně na seznamce) s nikým seznamovat nechci. Našla jsem tam profily lidí co znám a lhali jako když tiskne. "

Co jsem se seznámila s těmi lidmi. Pokaždé mi to vyšlo. Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne? Protože na seznamce nemusíte nic moc psát, kdežto na blogu píšete články, které by měl v ideálním případě někdo číst. A o každém člověku nám jeho blog něco řekne.

Když narazíte na dobrý blog, tak komentujete články a vracíte se tam. Autor to uvidí a řekne si: hele ta má dobré názory. K té si zajdu číst. Komentujete si články a autor si zase řekne: " tak ta má dobré názory - s tou si chci psát. A pak vás napadne se sejít.

Mě to zatím vždycky vyšlo. Jasně ne každému to tak musí vyjít, ale jak čtete články a píšete si tak to na člověka leccos práskne. Já jsem se zatím vždycky nasmála a těším se až se sejdem zas. " Musíš do té Prahy jet zas? Byla jsi tam před měsícem!" " Měsíc je dlouhá doba."
Už si dělám z rodičů srandu, že mi budou muset zařídit kartu na vlak. Nejhorší je ty o soby v tom městě najít. Přijde? Nepřijde? On tu není! Nešel už pryč? Jsem tu dobře?! Násmala jsem se při dorozumívání s M. ze slovenska. Jasně, jsou ty jazyky podobné. Ale když sem něco potřebovala vysvětlit tak se to vysvětlovalo rukama nohama. Přáli jsme stopařům ať jim někdo zastaví. L. se na blogu dokonce s nikým seznámit nechtěl. "Ale pak sem potkal tebe no..." Poznala jsem pár lidí a měst která by pro mě byla jen flek na mapě, ale teď mají význam. Ty lidi. Jediné co mě na tom štve je, že znám víc lidí z jiných měst, než z toho kde bydlím.

Nevím, jestli to vůbec mělo smysl psát. Aňa.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku