Drabble na téma hudba

Dneska v ordinaci byl za mnou člověk, který tvrdil, že hudba léčí. Prý je najednou šťastný a plný energie. To určitě. Maximálně si zničí sluch. Co bude potom dělat? Zabije se? Podle mě je to naprosté šarlatánství jako různé babské rady. Taky se tvrdí, že se dá léčit smíchem. Pff. V tom případě mě tu není potřeba. Taky jsem se nezasmál a žiju.
Jednou půjdu do lékarny a koupím si tam gram hudby či smíchu. Nereálná představa a taky otravná. Nechci pořád poslouchat nějakou protivnou hlasitou hudbu. Funguje jenom jako placebo. Jsem nadšen, že bych na ulici lidem přestřihával sluchátka...

( Tohle drabble je ironické. Na věc mám stejný názor jako Enitas - číst můžete v komentářích.)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku