Výchova ke zdraví

Určitě ten předmět taky znáte. Je na základní škole na druhém stupni. Dle mého je ten předmět ale k ničemu. Protože jsme tam probírali akorát tak klidné a impusilvní barvy domova (nevím k čemu mi to teda bude).

Nápoje (stylem alkohol není zdravý a káva je močopudná. No neříkejte to jsem nevěděla!), Vitamíny, zdravou výživu, energetické složení jídla cez den a co je pro nás v domově důležité, a ještě systém školství (v nadpisu není zapomenuto dodat , že je na nic. Samozřejmě že ten dodatek jsem tam psala já, ne učitelka).

Prostě to už jsme na prvním stupni slyšeli v hodinách prvouky. A pokud ne tam slyšeli jsme to mockrát doma od rodičů. A je to tak jednoduché že by to na jedinec měl přijt sám. Jo a ten druhý odstavec to byla ta užitečnější část toho co jsme probírali.

Zrovna tam bereme dospívání jenže s naší třídou která se půlhodiny směje každé debilině takže nic probrat nestihneme. Menší poznámka: Učitelka chce abychom před celou třídou říkal co nás na nás sere. Mě nesere v tomhle ohledu nic 8-) ...

Prostě je to tak jednoduché a většina třídy se to musí učit. Nechápu. A já tam musím prosedět hodinu týdně. Myslím že do tohohle předmětu by se měli udělat nějaké testy co ti lidi ví a podle toho udělat co by se učilo. A na které hodiny by měl jedinec jít. Anebo ten předmět úplně zrušit...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku