Němčina, ruština, španělština

Pro učitele je asi typické že když nám dají nějaký důležitý papír (např. vyberte si druhej jazyk) tak nezapomenou dodat: no šup,šup vy malí smradi rozhodněte se co nejrychleji... Jasně, přímo tak to neříkají, já vím.

Tak bych se vás teda chtěla zeptat kde se s čím domluvím co vám přijde lepší jestli němčina nebo ruština. Španělštinu nemáme i když jsem se o ní snažila. Ani mě tak moc nesere že není přece jenom, dá se to pochopit. Nedostatek učitelů nebo peněz a mnoho středních škol nemá španělštinu jako druhý jazyk. Sere mě ale, to jak se ten můj návrh odmítl. Na netu je místa dost tak já vám to řeknu jestli chcete.

Petice nebyla stará ani den. V klidu jsme sbírali podpisy. Kdo chtěl, posepsal. Žádné podepište a dostanete lízátko.Za prvé to není fér a za druhé nejsem tak bohatá abych kupovala lízatko kdejakému týpkovi/holce natožpak nějakému debilovi z naší třídy. Ale o tom někdy jindy.
Ale uviděla nás jedna učitelka tak mi ty papíry hned sebrala. Ve třídě pak učitelka měla kecy cože se do toho montuju a jak ty děcka můžou vědět co chcou a že jsem blbá a bla,bla.bla. Nevím co všechno přesně řekla. Pamatuji si, ale že to byl nepodstatný argument tohoto typu.

Tak všude nám říkají ať se KURDE snažímea když už se snažím dopadá to takhle. A ponaučení pro příště? Nevím, žádné mě nenapadá.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku