Máš nějaké červené oči

Je jaro. Slunko prahne jak cyp a já mám zánět spojivek. Jdu do školy. Cestou potkám Ajťáka a Hnátu tak jdeme tři. " Proč máš tak červený oči? Si hulila nebo co?" Začnou si mě dobírat.
"Née." Říkám a začnu se smát.
"Ale nepovídej." Praví takovým tím hlasem který používají učitelé když něco provedete. Já ale vím,že to myslí ironicky a tak si z toho nic nedělám.

O trávě se totiž bavíme docela často. Nezkoušíme, jen se (o ní) bavíme. Hnáta zas cosi kecá a já se začnu smát. Lidi vidí že se směju a v kombinaci s tou větou a očima červenýma jak... spálený záda to je dost vražedná kombinace. Jdeme do školy, lidi na nás divně koukaj, ale parníky k tomu nehoukaj. A vůbec pojďme si zazpívat Už se směju dost dlouho asi deset minut v kuse. A to i když jdu do školy." Tak to vybal cos měla za čaj."
"Mátovej."
"Neříkej. Já bych spíš řek že si měla čaj z veselých bylinek."

Jsme ve škole. Crrr. To první zvonění zní ale hnusně... " Dobrý den.Trosko proč máš tak červené oči?!"
"Mám zánět spojivek." Řeknu po pravdě.
" Ukaž omluvenku."
"Tu jsem bohužel zapomněla doma."
" V tom ti případě ti nevěřím že máš zánět spojivek. Dlouho tě totiž pozoruji a ty, Ajťák a Hnáta se o konopí bavíte VELMI často."
" Mezi bavíme a zkoušíme je poněkud menší rozdíl."
"Ale to je mi jedno, já zhulené učit nebudu tak si sbal svých pět švestek a vypadni."
"Tak jako snažila jsem se argumentovat že jo. "Ale BLABLABLABLA!"

Tak jsem tedy šla. Aspoň nemám školu. Tak si tak jdu směrem k domovu a najednou mě uvidí nějaký policajt.Začnu zdrhat. Asi nějaký obranný reflex či co.
"Jéé, čau nejseš nějak brzo doma ze školy?" Zdraví mě táta.
"No jsem, páč si naše skvělá učitelka myslí že jsem zhulená."
"Ber to tak. Aspoň máš prodloužený víkend."
Jo, starý dobrý taťka. Pohodář se v něm nezapře.

"Tady máte tu omluvenku."
" No, opravdu máš zánět spojivek,"
" Tak vidíte... Neobviňujte všechny kolem sebe..."

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku