Televize

Slyším zvuk chrastění klíčů v zámku. Moje mamka jde za zvukem hudby. Náchází mě dole i s tou hudbou. Kde je hudba tam jsem já.
"Ahoj." Usměje se na mě mamka.
...
" Zapni televizi a vypni to cedlo."
" Ale proč ?? " Ptám se a tvářím se jako by mě měli každou chvíli popravit.
" Protože soiusedi z té hlasité hudby zachvíli dostanou mrtvici."
"A proč by z toho měli dostat mrtvici?" Náhodou máme velmi hodné a hlavně tolerantní sousedy kteří za to u mě mají velké plus..."A navíc hlasitostně je jedno jestli si nahlas pustíte cédéčko nebo televizi... A navíc v televizi toho moc není myslela jsem že inteligentní lidé, jako ty, mami to ví."

Mě by třeba vůbec nevadilo kdyby tam místo té televize bylo prázdno, protože mi nepřijde zajímavá. Navíc s internetem poněkud ztrácí význam...

...

" Dneska bude gympl!" Řve můj spolužák nadšeně. No jako promiňte, ale šest hodin sedíme ve škole. Drtivá většina žáků na ní takřka imrvere nadává. Ale pak přijdou domů zapnou televizi a dívají se na gympl. Co to jako?! WTF?

Návod na to jak rozbít kolektivní rodinný večer. Zapnětě večer televizi na tv nova v době kdy tam běží nějaký otravný seriál (nejlépe gympl)a pak jen čekejte až začne hrát ta spí**** znělka a já znechuceně odejdu...

Fotila Enitas, fotkas uveřejněna s jejím svolením.

P.S.Mimochodem tahle písnička tu televizi vystihuje víc než dost.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku