No nenaštvalo by vás to taky?

Jen tak si klidně sedím a jím. Nevím co zde dělám, ale sedím u stolu se šprty a moralisty. Co se to jako děje ?! Baví se o věcech které já neznám a tak se furt ptám "coo?" a "cože?" a vůbec v těch se tématech se nevyznám a jsem mimo.

Najednou se ozve Pepa: "Trosko, víš, kdybys pořád nebásnila jen o té svojí hudbě tak bys možná byla chytřejší."
Najednou se Pepa zvedne a já taky. Stačím jen procedid skrz zuby: "Tos přehnala ty svině."
A už leží na zemi. Dám Jí přes hubu Syčím na Ni: " Do hudby se mi srát nebudeš jasný ?! "

"Hej vy dvě! Přestaťe už !" Řve na nás učitelka. Teprv až teď jsem si vzpomněla že nás čumí celá jídelna a i učitelé. Vstane jedna učitelka a chce nás dostat od sebe, ale já se jí jen směju do ksichtu. Uvidí to jeden učitel co ho máme na počítače.
" Klid já tam zajdu."

" Trosko pusť ji." Promluví na mě naprosto, ale naprosto klidným hlasem ten učitel. A tak jí pustím. Víte, některé učitele nerespektuju jen se jim směju do ksichtu a s jinýma zase zdrbeme hudbu.

" Promluvíme si o tom. U mně v kabinetu." Vím že to hraje. Přišli jsem do kabinetu a pustili jsme si cédečko. Vídíte já to říkala že to hraje.
" Proč si ji dala přes držku? "
" Protože nám urážela hudbu."
" Já bych udělal to samý."
...

Samovžrejmě její mamka to vůbec nepochopila a ona se o to ani nesnažila. Je to super mravokárce. Kdyby mohla zákazala by cokoli špatného i koncerty, číra a pogo. Kdyby se tak stalo sbalím si kufry a sbalím si pas. Taky vůbec nepochopila můj spůsob vyřizování si účtů s lidmi. Já lidi nepomlouvám za rohem. Buď mu to vpálím přímo do ksichtu a pokud mě hodně naštve začnu se s ním rvát. Táta se jí to snažil vysvětlit. Ale takovým lidem, nemá smysl nic vysvětlovat. Na ty pomáhají jen bylinky a hudba. Místo toho mu říkala že si mě má líp vychovat a že ze mě bude životní troska ( plus bonus zvláštní kázání za to že se jmenuju Troska ) zatímco její mhm dcera bude něco velevýznamného. No, uvidíme. Možná se budete divit.

P.S. Když už ty narozky máš tak je oslav pořádně Citróne.
P.P.S. Jeden mravokárce žije v mým okolí. Ano správně. Jmenuje se Pepa. Skutečně mě tak s tou hudbou nasr...štvala (taky máte tak v oblibě trojtečky a závorky?) . A další vrchol dneska. Prej: "to tvý pogo nebo co to je jen opilecký skákání a mlácení" ( plus názorná úkazka co podle ní dělám. Do poga to má fakt daleko.) . Ok, ale mohla to říct jinak. Kdybych jí za každý kárání zmlátila tak už dávno leží v nemocnici s těžkým otřesem mozku, já bych byla vyhozena že školy a moji rodičové by se nedoplatili za nemocnici.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku