Nesmíš se stýkat s cizími lidmi

"Nesmíš se stýkat s cizími lidmi."

To je věta kterou často slyším od rodičů. A dneska jsem ji slyšela zas.
Šli jsme totiž s kámošem z kytary a potkali jsme jednoho týpka. Týpek viděl že máme kytary tak chtěl ať něco zahrajem. " Ale když my toho moc neumíme." (Překlad: dopoustili bychom se zločinu.)

Tak jsem mu pučila svoji chtěl. Že prý nám něco ukáže.
Týpek hrál na kytaru líp jak my dva dohromady a to měl jen dva prsty. Užasle jsme s kámošem hleděli. Říkal že si některé písničky skládá sám. Kdo nemůže sám pomožme mu tam. Prej seděl v chládku tam měl času na kytaru dost.

Taky mi říkal jak si vylepšit kytaru a když jsem se ho zeptala kde to ví tak se usmál a řekl: " Tuž, já jsem cikán já nastrojům rozumím." Tak někdy vyzkouším.

Samovzřejmě že nás viděla mamka takže později následovala přednáškou na téma nesmíš se stýkat s cizími lidmi. Ale vždyť to je na životě jedna z nejlepších věcí že někoho potkáte někoho zajímavého...

Jednou jsem zkoušela jeden trik a přišel k nám týpek. " Můžu si půjčit prkno? " Celé mi to vysvětli " a to musíš zadupnout a zároveň vyskočit." Pak vyskočil asi dvacet centimetrů vysoko a pravil: Umím i větší, ale jsem připitý." Vrátil mi prkno a valil dál.

Nebo jsme skejtovali v blízkosti jedné fontánky ze které má téct voda když se budete chtít napít. Přišel tam nějaký týpek. Asi měl žízeň voda ale netekla. " Holky to je ale naivní představa že to bude téct, co? "
" Jooo." A začli jsme se společně smát.

Nejde to říct abychom se nestýkali s cizími lidmi. S těma se stýkáme skoro pořád. A navíc z cízích lidí se vyvíjejí přátele (obcházíme zákazy logikou).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku