Začalo mi z ní hrabat

Sedíme ve škole učitelka cosi kecá když najednou začne kecat že se máme rozesadit tak jak ona řekne. Ok, určitě to nebude nic strašného.
"Bla bla bla ... Ajťák si sedne s Pepou ten si sedne s tím... Á máme tu Trosku..."
.... Troska si sedne s... ... S Bárbínou Ohyzdnou! "

" Děláte si prdel? " "Ne sedněte si spolu. Určitě *nasadí ďábelský úsměv* se s polu bavit nebudete. "Hmmm... S bárbínou kecat nebudu, ale budu kecat s jinými lidmi. Nemyslete si.

Seděla jsem s Bárbínou ohyzdnou přesně týden když jsem došla za Ajťákem.
" Ty Ajťáku ... mám si koupit zelený, modrý nebo růžový lak na nehty? Nebo snad všechny?" " Haló! Vzbuď se se!" Řve na mě. " Ty jsi Troska Skočdopole. Skejt, rocková hudba, recese, pravidelné zdrhání před Štíplístkem, španělka ... To ti jako nic neříká? Tobě ruplo v bedně nebo co?

" Jo, začalo mi *facepalm* z Bárbíny Ohyzdné hrabat."
" Tak to je zlý. Víš co?"
"To fakt nevím." Odpověděla jsem mu na to.
" Běž si omátit hlavu o tamtu zeď . Třeba nalezneš svůj rozum, ale jestli ne tak tě můžeme už leda tak poslat do Bohnic..."

Zrovna do třídy vejde učitelka: " Proboha, Trosko přestaň si mlátit s hlavou o zeď! "Když tu se k ní přitočí Ajťák. " Víte paní učitelko, Troska si s hlavou mlátí o zeď protože jí z Bárbíny Ohyzdné začalo hrabat." Místo aby ho učitelka poslala do prdele se zeptala: "a jak se to projevuje? " "No ... nedávno se mě ptala jaký si má koupit lak na nehty. "
" Hm, fakt jí hrabe. "

"Troska ode dneška sedí s Ajťákem !" "Jo! Jde se slavit! Konečně nemusím sedět s tou krávou!"
"Vítej zpět Trosčin rozume! " Poplácal mě po zádech Ajťák.

P.S. Napsáno podle skutečné události. Fakt jsem s jednou takovou bárbínou týden seděla a fakt mi z ní začalo hrabat. Nejhorší týden mého života ...
Ovšem nyní se musíme modlit za Hanne, páč bárbína sedí blízko ní...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku