Silvestr je debilní svátek

SILVESTR JE DEBILNÍ SVÁTEK.
Nemám ho ráda. Dalo by se říct že ho nenavidím.

Je to den kdy spousta lidí žere se svými přáteli před telkou česnekovou pomazánku a chlastá.

Typický silvestr u nás probíhá asi takhle: Ráno se na mě naštvou že spím do dvanácti. Takže se na mě naštvou v poledne.
V pozdním odpoledni se připravují hory žrádla a pitiva (samovřejmě alko takže lidi pod osmnáct mají smůlu). Večer se sedí, žere a chlastá před telkou. Ty jo v té televizi, ale pouštějí odrhovačky! Ještě že existují sláchátka...

Trochu přeháním. Rodiče mám docela slušné a nepamatuji si že by někdy přišel domů tak ožralý že by netrefil dveře. Jo je pravda že momentálně naši sedí v obýváku na gauči před televizí s přáteli a něco máko pijí a jí. Já tam nesedím. Nudila bych se tam.

Je to prostě naprosto blbý svátek kdy se všeci musí ožrat (dobře trochu přeháním), už od rána bouchat petardy a někdo se opijí už ráno v důsledku čehož nemůžu do skejtparku tímto těmto osobám "děkuji". A spolužáci se předhánějí v tom kdo toho víc vychlastal a kdo šel později spát.

Chudáci psi. Teda chudáci jejich uši. Psi slyší totiý desetkrát hlasitěji než my.
Myslela jsem si že takhle na silvestra nudím jenom já, ale to se pletu pár blogerů je na tom podobně.



Vlastně to docela vystihuje tahle báseň. Pseudo báseň. Vymysleli jsme jí včera s Maryli:

Ve skejtparku jsme do večera jezdili ,
shodli jsme se na tom že:
někdy si to noční ježdění musíme zopakovat,
ideálně v létě za úplňku když nebudeme mít doma rodiče.
Budeme noční tvorové,
v noci žít a ve dne spát,
tak jsemsi rozvrhl svůj čas.
To jo!
tak to mám rád.

Vlasy mi budou ve větru vlát,
pod nohama kolečka drnčet,
do nočního města budu křičet.
a sousedi a jiní lidi vzteky křičet anebo řičet
že porošuji noční klid.
Pitomý naštvaný lid!
Měli by mě dobře slyšet:
Nechtě mě už být!

Měli by to sami vyzkoušet,
a ne jen v povzdálí přihlížet.
jak skvělý je noční život ale ne na silvestra to není ono,
i kdyby mi k tomu hrálo třeba Sanpiego.

Moc lidí by se na nás dívalo
a moc petard bouchalo.
Sice bude světel rachejtlí mnoho,
ale nebojte, my si poradíme:
Pořád budeme vybírat zatáčky
a opilci budou naše překážky
a nebo zdi na sprejování.
To je něco!
Noční, pouliční malování!
Ach, to pak bude doma umývání.

Toť nejlepší je kombinace!
bychí tomu už jen THC,
protože jezdit po rozbité cestě je drsná vibrace.
Snad nás naši nenajdou na skládce,
a když ne tak si postavíme nové asfaltové dálnice
bude se na nich jezdit krásně, rychle převelice

Budeme jak v extázi
a do skateparku si doneseme matraci
ale pozor na skejty! Mohou vás znásilnit!
Snad se nic ze skejtparku neztratí...

Skejty? s tm si nelam hlavu spíš si ji lam s tím že tam pořád někdo krade překážky,
snad bám nevběhne do zatáčky,
Hlavně ať v betonu nejsou zarážky!
Zarážky v betonu my nerady,
nechceme aby nam zuby z huby vypadly.

A Olliečkem vyskočím až na měsíc! Možná...
Hergot to by jsem byla ale dobrá!

Nesmíte to brát moc vážně. Jasné?!
Nejspíš půjdu dnes spát na protest dřív než normálně (takže před půlnocí).

Takže štastnej novej rok. Bla, bla, bla....

V.F. 2013

Protože P.S. je ohrané a takhle se mi to líbí mnohem víc.
(Šak Jimmy už bude vědět).

Prozatím Ádios amigos....

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku