Ještě chvíli a... II.

Co chcete máte mít. Pozdě, ale přece.


Zrovna sedím v parku chcípám vedrem. Hezky si tu v létě tleju. Letní tlení haha. Fata morgána! Kde se tu vzala ta řeka? Nikdy v životě sem ji tady neviděl! Ale vedro bylo tak silné že jsem skočil jsem do té řeky ale přivítal mě jen beton. "Áu! Moje huba!

" Čau ty trosko." "Moje huba!" Odpovím na pozdrav. Otočím se a uvidím Debilose.
" Ale copak další obět letní fatamorgány? " Jo.Odpovím Debilosovi a povím mu to s tou řekou.
"Víš- " začal Debilos. " Alkohol je v malém množství dobrý, ale ve velkým dělí z lidí debily. Už veřím té studii že zabíjí mozkové buňky."
" Vodka s džusem sem s tím hnusem cokoli vipiju rád... "
" Michale přestaň zpívat nedá se to poslouchat."
" Hmm." Na to já.
" Teď nechápu že jsem včera nešel už hned s tebou a vůbec co nás to napadlo tam líst. "
" Ty Debilosi TY máš kura štěstí že tu vedle tebe teď nesedí slepecký pes. "

Zrovna se z poza rohu vyřítí vyjde jakásik postava. Má hůl a slepeckého psa. Připomíná nám Kamila. Přijde k nám. Fakt je to on.

" Jsem Troska. Jsem slepej. Celej můj život je v hajzlu a v troskách." Oznámí nám Kamil.
Tak na sebe začneme nadávat proč sme tam vůbec lezli a Kamila neodtrhli od toho zkurvenýho chlastu. Zrovna už vázně uvažujeme o ničem když najednou.

" Dělal jsem si z vás prdel vy trosky! "
" Za to zaplatíš..." Ozve se Debilos.
" Debilosi neblbni můžeme být rádi že to není pravda... "

Tož to je vše.
Metylalkohol je svině zabíjí. Ikdyž není v prodeji.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku