Den a noc

"Běž už spát! Neporušuj noční klid buď ticho ! "
Tak tohle se v tomhle bytě na koleji jedné vysoké školy slýchá dost často.

Mám naprosto divnou spolubydlící. Ne divnou ale nemáme spolu nic společného.
Například Ji stvě můj bordel v mojem pokoji který je čistě MOJE věc. Mě zas štve její uhlazenost.V diáři má plány na pět let dopředu (vím to, páč jsem se já tam koukala ale pššš). Já žádný nevedu, páč bych ho nemohla najít. Mám to odzkoušené. No teď se jsem , ale trochu odbočila.

Právě jsem vstala když Ona na mě: " Trochu pozdě jsi vstala ne? "
" Ne vůbec ne. "Začala jsem si dělat snídani , pouštět cédéčka a vůbec. Začala jsem dělat naprosto normální věci co noční tvor večer dělá. O dvě hodiny se ozvla od mojí spolubydlící ta osudná věta: " Buď už konečně ticho já chcu spát!"

No tak jsem si pustila hudbu do sluchátek a ztišila se. Šla jsem do svého pokoje a vzala propisku a tužku a začala psát velice rychle. Můza totiž přišla s nápady. " Když se z pokoje ozvalo:
" Zhasni si tu lampičku! " Tak jsem na ni zařvala: " Jsem v mojem pokoji a tu lampičku potřebuji páč píšu ! " " To že píšeš je mi u zadní části těla. Zhasni si páč já chci spát! "
" Kup si klapky na oči !" Řekla jsem jí a dala si hudbu v sluchátkách hlasitěji abych neslyšela ty její blbé kecy. " Můzo zabij ji."
"Když já bych ráda, ale nemůžu...

Kolem páté ráno jsem šla spát. No, normálně chodím spát dřív.

Takhle se to opakovalo asi tři měsíce a když jsem se dozvěděla že se má spolubydlící bude stěhovat tak jsem zašla tančit indiánský tanec konečně-se-jí-zbavím.
Jen co si sbalila svých pět švestek tak byla oslava toho že se konečně odstěhovala.
Což mi připomíná že mi jeden kámoš dluží litr, protože před deseti měsíci jsem s ním vsadila že se mi podaří tu moji otravnou dnes už nespolubydlící dostat odsud pryč...
"Svět je tak nádhernej..."

P.S. Do výšky daleko, upřímně ale doufám že na takovou spolubydlící nenarazím.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku