Uřvané dítě

Já (Troska) jsem (jak jsem se dozvěla) byla prý dítě docela hodné, jenže jsem zdělila hudební vkus svých rodičů. Prostě motýli z sedmdesátých až devadesátých let minulého století co přežili rok dva tisíce.Jak mile uslyšela nějakou strašnou písničku (něco podobně strašného pro mě jak od Bíbra) tak...

No prostě jednou moje máma měla sraz se svými kamarádkami které měly děcka asi stejně staré jak já. Máma tam donutila jít i tátu. Což je mi záhadou protože tyto aktivity nenáviděl. Asi ho podplatila. No tak tam se svýma kamarádkama kecala když tu jednu její kamarádku napadlo že nám pustí strasné dětské písničky. " Šubyduby dub razdva tři by dub trpaslíček pracuje. Šubyduby dub raz dva tři by dup trpaslíček kutá..."

Na to si pamatuju jako malá podobné písničky a tuhle jsem fakt nenáviděla. Jasně všechny nebyly špatné, měla jsem pár oblíbenců...
Ovšem jakmile to pustili tak jsem začala ŘVÁT. Táta s mámou to zaznamenali takže mě táta vynesl ven a pro útěchu mi začal pískat nějaké skřítky (no tak lidi určitě je znáte vzpomeňte si na soundtrack k filmu fight club). Musím říct že často ten řev vedl k pozoruhodným situacím... A táta měl aspoň skvělou záminku proč jít ven a zapálit si. Ovšem jo cédečka mých rodičů bych mohla poslouchat celý den...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku