Mohla bych být génius

Náš lidský mozek je opravdu zvláštní věc- tedy pardon orgán že jo. Lidský mozek (aspoň ten můj) si dokáže zapamatovat xxx textů písníček. Klidně bych vám nějakou přezpívala o půlnoci kdybyste chtěli, ale pravděpodobně bych to neudělala protože, bych vás s největší pravděpodobností poslala do hajé proč mě budíte o půlnoci. A nebo když už by se vám podařilo mě probudit po složitém procesu uplácení a přemlouvání bych se rozezpívala. Jenže to moje krákorání by bylo tak hrozné
že byste na mě po minutě okamžitě začali řvát ať už konečně držím hubu.

No ale zpět k věci. Kdybysi můj mozek pamatoval učení tak jako texty písniček byla bych génius. A pokud by najednou takhle začly pracovat všechny mozky všichni na světě by byli géniové. Určitě by ubylo násilí, blbých politiků a tak dál. Zajímalo by mě ale, jestli by najednou na světě nebylo moc chytrosti. I když jeden den/ týden geniality by nemusel být tak špatný nemyslíte?
Diskusi uvítám.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku