Óda na sousedy

Mám vážně stěští že bydlím tam kde bydlím. Mám štěstí na hodné, no hlavně tolerantní sousedy. Vždy když si pustím cd (třeba i v osum večer když mamka není doma) tak jim je to jedno, neřeší to že mám cd puštěné nahlas hm, zajímalo by mě co vlastně znamená nahlas (že by hlasitost 16? Asi ne). Moje máma říká že prý máme tenké zdi a dovolí mi pouštět si to jenom na 10. Promiň mami ale netrhej si nohu.

Je důležité si uvědomit si že ne každý má takové tolerantní sousedy. Upřímnou soustrast Kopačko. Možná je to Kopačko taky tím že ty si pouštíš hudbu na celý barák. Když už tak pořádně, že ano.
Ale stejně je to zákeřná ehm sousedka. Ten seznam je omráčující. Zabral by spoustu virtuálního prostoru.

Tímto chci svým sousedům poděkovat že jsou tak tolerantní. Jo a ještě něco tolerujou taky ty vzteko řevy když se cedlo sekne. Žijte dlouho ať nevyfasuju nějaký horší sousedy. I když kdo by se do takový troskárny kde nefakčí topení stěhoval?

A co vy zpíváté ódu na sousedy?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku