Nudle s polévkou

V neděli jsme měli na oběd nudlovou polívku.
"Kolik chceš ?" Zeptala se mě máma. "Dvě naběračky a hodně nudlí." Ségra se taky ozvala že chce hodně nudlí. Ale já tam nedávala hodně nudlí. Řekla mamka. Ale my nechceme polívku s nudlema my chceme nudle s polívkou. Že jo? Ano.

Překvapuje mě jak málo lidí dává do polívky hodně nudlí. Jasně někdo to nerad, ale já to tak ráda.
Vždycky mamce říkáme že chceme hodně nudlí, ale příště jich tam dá zas málo. Nejlepší nudlovku uměla babička. Klidně bych si jí dala dneska k obědu...



(obrázek je stažen z internetu!)
A co vy taky máte rádi nudle s polévkou?

(P.S. Označení nudle s plívkou vymyslela EL. Kdyby něco. Dostala jsem od ní čočku že jsem to sem nenapsala.)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku