Jsem líná...

Jsem líná ...
... protože na kytaru jsem za ten týden nešáhla ani jednou
... protože si uklízím v pokoji jen když je to nezbytně nutné
... protože se já nevím jak dlouho dokopávám k tomu abych se podívala na tu zasranou matiku kterou nedávám, ale na své záliby si čas vždycky najdu
... protože se poslední dobou na písemky učím tak že se na to na 2 minuty před spaním podívám a pak se to učím ráno v autobuse
... protože jsem si domácí úkoly udělala až dnes večer přitom jsem na ně měla celý víkend čas!
... protože si část domácích úkolú dělám stejně až před hodinou
... protože se už nevím jak dlouho odkládá vyprání mého báglu (asi v něm už navždy budou cítit čínské nudle)
... protože tenhle článek píšu až v něděli večer
... protože když příjdu ze školy a mám hlad a máme jenom nekrájený chleba tak než abych ho musela krájet rači umřu hladem
...protože co souvisí se školou se odkládá na svatýho dindy
.... protože zapomínám zalívat kytky (chudáčci orchideje - kaktusi doufám že ještě žiješ)
... protože se už půl roku dokopávám k tomu že svým kamarádům z tábora pošlu fotky
... protože když se zkypu pevleču se třeba až hodinu
... jsem líná protože jsem
... a táta je líný protože odkládá na neurčito hledání Klenotu (však já tomu učiním přítrž)

Další důvody proč jste líní můžete psát do komentářů. No tak pochlubte se :D !

Hudební ukázka z Klenotu:
Hledá se holka bez lebky :D a další fanoušek vypsané fixy. Tak co? Najdu někoho?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku