Jídlo zdarma

Je říjen a ovoce je ještě pořád na stromech a proč tam je? Protože lidi jsou líní jak svině a jsou líní to obrat. Z toho profitují podobné trosky jako já. Vždy když du kolem těch ovocných stromů tak si utrhnu jabko. Ušetřím a rodičům splním jejich přání přání abych žrala jedla ovoce. Češi jsou prostě vyčůraní...

Šla jsem takhle ze školy. Dostala jsem hlad (no jo školní jídelna) a utrhla si jabko. Bohužel mě viděl majitel té zahrádky. A už na mě vystartoval. Kurňa je to namakaný sportovec. Začnu zdrhat. Prosprintuju kolem spolužáka a on za mnou zařve: "Troskta má nový rychlostní rekord 65 km/h!
Komentuje to jak kdyby to bylo finále davis cupu.

Safra už mě pomalu dohání. Zrychlím mám náskok, stojí mě to sice hodně nsil ale mám náskok! Zabočím do parku. V parku uvidím malou jámu.Lehnu do ní. Snad ho nenapadne mě tu hledat. Ikdyž asi ne, páč takový úkryt jsem schopná vymyslet jen já. Čekám a ani nevydechnu a moje plíce naříkají... Hele už muselo uběhnout dvacet minut ne?

Vylezu a jdu už krokem (uff) domů. Jdu a lidi na mě tak divně čumí. Neřeším to. Možná že řeší to jak se oblíkám. Já se oblíkám stylem: dostalo-semi-to-pod-ruku- . Na nějaké módní trendy vám seru. Já se narodila s posláním módu sabotovat.

Konečně dojdu domů. Mihnu se kolem zrcadla a aha! Důvod divného čumění na mě je objasněn. Doufám že nemáte sklérózu a že si pamatujete jak jsem ležela v té jámě (nepleťte si to s hrobem) tak jsem ležela ksichtem k zemi (já "inteligent" že ano). Je mokro a proto vypadám jakm ta postavava z filmu kill-bill 2 co právě vylezla z hrobky.

"Héj Trosko!" "Ano?" Objevím se ve dveřích kuchyně. "Víš že- he he-vypadáš jak-haha -hehe- ta postava z filmu- kill bill 2 co právě vylezla z hrobky? "Né, představ si já si nesundávala bundu." Odpovím mu ironicky. "Cos dělala?" Převyprávěla jsem mu to co se mi stalo.

S nostalgickým pohledem se zasnil a zavzpominal. Taky se chodil občerstvovat ke stromům."Tati nedělej mi chutě!" Začne mi dělat ještě větší a zachvíli už pseudokuchyní a obývákem lítá peří. Mlátíme se polštářema...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku