Hořící palice

Stalo se to na jedné s(p)mažbě kde jsem byl já (Michal), Kamil, Martin, a spousta dalších lidí. Zrovna jsme pili a posílali si vodku a cíga. Najednou veškerý alkohol došel. No najednou ne, ale vždyť víte co myslím!

A tak... "Kdo si jde zapálit?" zeptal se Kamil. Samozvřejmě že šli všichni. Tak jsme si všichni zapálili.
Po chvíli kouření jsme tam tak líně stáli a najednou ozval Kamil: "Hele Michale víš že ti hoří hoří palice?! Martin si mě ještě rychle stihl vyfotit a pak jsme už běželi k nedaleký večerce.

Byly tam mraky lidí a jediný čím se dala uhasit má hlava byla jediná vodka kterou si tam právě kupoval Spacák-bezdomovec. Tam nebyl ani hasičák ani voda- večerka v dezolátním stavu. O téhle večerce je všeobecně známo že nalívá mladistvým. Potřebuje prachy, ale myslím si že by se ty prachy daly vydělat i jiným spůsobem.

Bezdomovec si zrovna za vodku chystal zaplatit když jsem všechny předběhl a chtěl tu vodku. Ale tu vodku si kupuje tady ten pán. Promluvila na mě otravným hlasem ta prodavačka. Nemohl jsem čekat nebo by mi začala hořet i hlava, prostě jsem popadl tu láhev vodky otevřel ji a její obsah si vylil na hlavu. Samovzřejmě ta prodavačka na mě byla nasraná. "Vždyť jsem vám tu mohl před očima shořet. Všichni jsme tu mohli shořet! Jestli to takhle půjde dál tak měřiče vzteku vybouchnou. Taky byla nasraná proto že jsem jí nemohl zaplatit. byl jsem jaksi švorc.

Samovzřejmě Spacák vyšel z večerky a začal si to se mnou slovně vyřizovat. Cítil jsem že předtím chlastal. Táhlo mu totiž z pusy. Málem došlo i k napadání fyzickému. Začal jsem zdrhat. Naštěstí jsem ho po dvěstě metrech setřásl. Ale pro jistostu jsem se nezastavil. Pak mě ale zastavila Kopačka. "Čau ty trosko!" Zařvala na mě. "Jaktože máš černý vlasy?" "Víš já s kámošema na jedné smažbě kouřil a jak jsem neměl svázaný vlasy tak se mi ty vlasy připletly k cígu a začaly hořet. " A proč smrdíš po vodce?" Protože jsem jí pil a pak si s ní taky pak hasil vlasy." " A proč támhle běží Spacák a míří si to sem?" " Musím zdrhat- čau!"

Od té doby mi říkají pyroman. Hořící palice mi říkali i před tím- mám jaksi ohnivé (zrzavé) vlasy.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku