Héééj!

Seděla jsem na autobusové zastávce a čeklala jsem až přijede autobus ( já dement si doma zapomněla sluchátka). Shodou náhod ta zastávka byla naproti domu kde bydlela Pepa. Čuměla jsem na dům kte ta Pepa bydlí.Po nějaké chvíli jsem se už brůtálně nudila.

Nejdřív jsem v okně za kterým má ona pokoj viděla její kočku jak sedí na parepetu. Dlouho se nic nedělo. Pak si Pepa sedla za psací stůl že si napíše ten úkol do fyziky. Ona si to píše doma? Já se neobtěžuju a píšu si to před hodinou! Dlouho psala a psala. Nuda. Pak si otevřela okno že jí je horko. Zdálo se mi to nebo jsem v očích její kočky uviděla šibalský záblesk?

Otevřela si teda to okno. Její kočka se usmívala úplně jak Mona Lisa. Nuda nuda nuda nuda. Začínám si říkat. Když v tom se Pepa zvedne. Její kočka chvíli počkala a pak do zubů chytila tu fyziku. Přišla k tomu otevřenému oknu a fyziku pustila. A já viděla jak se ta fyzika fyzika ladně snáší k zemi. Za chvíli jsem uslyšela její hlas: "Kde mám tu fyziku?" Pak uviděla tu fyziku rozevřenou na popsané stránce. A i ona uslyšela jak sousedi startují auto (ta fyzika dopadla zrovna před tu garáž ze které mělo vyjet to auto). To jste jí měli vidět jak běžela!

Přišla na poslední chvíli. Soused chtěl zrovna vyjet když zařvala: "Héééj. Počkejte! To je moje! To je moje fyzika! Málem jí ten soused přejel. Byla by z ní placka. Jak je ten život pomíjívej...
"Héj!" Řvala na mě. " Tos mi tu fyziku nemohla zvednout a podat mi jí?" "Ne. Chtěla jsem vidět jak si pro ni doběhneš. Měřila jsem ti rychlost běhu. A navíc ta fyzika by byla s otisky dvou zablácených pneumatik mnohem hezčí." Zrovna za mnou běží že mě chce seřvat. Šprti vám nedají do nosu ti vás seřvou. Když v tom příjíždí autobus. Já nastupuju a Pepa má smůlu...

Na téma týdne: to je moje!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku