Aña v kuchyni

Mamka chtěla ať jí jdu pomoct do kuchyně. Brzo se ukázalo že to neměla dělat. Nevím jestli ji praskly nervy či spadly do těsta, ale...

Když jsem měla do hrnku sypat mouku polovina se vysypala mimo hrnek.
Když jsem měla mazat formu na bábovku tak když jsem domazala měla jsem pracky od másla a mamka: Aňo Aňo proč si myslíš že jsem ti k tomu dala kapesník? Abys nebyla špinavá jak prase.
Hm, skutek utek. Atakdál.

Mimoto mamce nepřišlo zrovna vhod že se jí v kuchyni motali naši dva psi. K dokonalosti chyběla naše kočka která by mamce vylizovala těsto. A až přijede táta tak bude nadávat že má v kuchyni tunu bordela. Zvláštní on táta vidí bordel všude. Hm, u nás sou všichci v naší (základní) rodině bordeláři. Až na tátu. A proto si táta často musí dávat struny do opravny či kupovat nové. (Kdo četl Brnky, brnk pochopí.)
Z toho vyplývá že Aňa v kuchyni není to nejlepší řešení.

P.S. Venku chčije a chčije. Víte jak se pozná že je opravdu špatný počasí? Že náš hyperaktivní pes (známý také pod jménem Rozárka) leží v pelechu zachumlán do deky.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku