Nejsem šíleně dospělá!

Nejsem šíleně dospělá. Nejsem vůbec dospělá. Jsem dvanáctileté dítě které toho o světě moc neví.

Jak se ta dospělost vlastně ale, pozná? Je vám osmnáct? Dokážete se postarat sami o sebe (a o někoho jiného)? Umíte řešit problémy? Jste zodpovědní? Jste sklerotik? (Jakože pořád někde necháváte, strácíte věci). Umíte zacházet s financemi? Neláká vás podpálit školu? Chodíte včas?
Okay, nyní si udělám takový test.
Je mi osmnáct? Ne je mi dvanáct.
Dokážu se postarat sama o sebe? Trochu jo ale, kdybych byla úplně samostatná tak bych přece nemusela bydlet u rodičů.
Dokážu se postarat o někoho jiného. O dítě asi ne (nezkoušela jsem to). Kočka, pes to by šlo dám jim nažrat pohraju si s nima, dám jim vodu a vyvenčím psa. Ale už mu nedokážu vytáhnout klíště a zajít s ním sama na veterinu.
Umíte řešit problémy? Jak které.
Jste zodpovědní? Tak padesát na padesát.
Jste sklerotik? Ano pořád někde nechávám svoje věci.Tak například. Měla jsem odjet z Prahy domů a už jsme byli na hlaváku když jsem si vzpomněla že foťák mám v bytě kde bydlí brácha. Fleška... O kuriózním stracení flašky flešky jsem psala článek si můžete přečíst tu.
Umíte zacházet s financemi? Moc ne.
(Ne)láká vás podpálit školu? Jo láká udělala bych to kdybych za to pak nemusela do vězení.
Chodíte včas? V ojedinělých případech. Jednou v listopadu pršelo a bylo hnusně a vál protivítr. Přijdu do školy a: "Paňčelko já se omlouvám že du pozdě, ale venku vál prudký protivítr! Celá třída se začala smát. Udělala jsem tedy dobrý skutek prodloužila jim život.
Taky jsem líná že jo.
Neumím si zaplést cop.
Rodiče mě ale pustí samotnou ven (nejpozději v osum doma).
Nevím jestli chci být dospělá... Musíte chodit do práce. musíte tohleto a tamhleto. Možná máte dítě. Jste tak... jiní.
Na téma týdne jsem šíleně dospělá.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku