Kecací čaj

Na blogu od Mňukly&Vymňoukly jsem viděla projekt "Čaje s Múzou" Chvilku jsem váhala jestli se zúčastnit či ne. (Můza bude zobrazena tučně já normálně).

Normálně jsem se sprchovala když jsem (pink!) dostala jsem nápada po chvíli (pink!) další. Když jsem z vany vylezla a byla na prahu svého pokoje a chystala se zmáčknout světlo když jsem si vzpomněla že už vlastě ani nevím co mě to napadlo. "Já tu Múzu asi zabiju." Sednu si k psacímu stolu a za mými zády se ozve: "To bys neměla dělat. Mimochodem jsem ti ty nápady už vrátila zpátky ověř si to."

"Jo opravdu tam jsou." To jsem hodná, co?" Po chvíli se vzdám a řeknu: "No tak dobře jsi." "Já věděla že to řekneš. Mimochodem díky tomu že tu jsem a že jsem, že tu s tebou kecám a že jsem si na tebe udělala čas se můžeš účastnit projektu "čaje s Múzou" a tos mi ještě zapomněla poděkovat za srpen..."

" Múzo!!!" Vybuchnu a začnu řváát. " Ticho, uklidni se ať se mi tu nezakučkáš! Jsou dvě ráno sousedi chcou spát! přiznejme si: Kde bys be ze mně byla? Kde by byl tvůj blog? Máš být ráda že mě máš. Mimochodem v nadpisu stojí čaj s Múzou a tys mi žádný čaj nedala! A pokud mi ho nedáš tak na tebe budu zlá!"

Rezignovaně se teda té Múzy zeptám: " Dobře jakej chceš teda ten čaj? " "Domácí mátový z máty co ti roste na zahradě s kapkou medu." Už jsem donesla ten čaj. Kecáme dál. "Mhm ten čaj je fakt dobrej. Aby ne když je z domácí máty že ano." Teď vám něco o té svojí Múze řeknu. Chodí většinou večer nebo nečekaně. Nevadí mi že chodí večer, ale jelikož jsem školou povinna je to trochu nepraktické. " Tak ty už si zase stěžuješ, jo? Já tu taky nemusím být!

Dopila čaj a neřekla ani nashleanou.
A nechala mě tu se svými nápady samotnou,
ať s nimi naložím jak chci.


Mimochodem Múza mě dalšími nápady obšťastňovala v posteli. Je prostě náladová. Jednou na mě po celém městě roznáší chvalozpěvy a pak mě chce zabít to je normálka. Je to holka, meři 182 cenťáků má hořící palici, rebeluje a je to moje Múza že ano.

A teď už běžte ať vás nenudím.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku