Dvě podobné si

Olálá první hudební článek je tu! Dřív jsem se k němu neodradila, protože nevím jestli by ty moje žvásty někdo přežil. Takže si držte klobouky...

A co dvě podobné si? No písničky.

Já vím je to starý, ale mně to nedá.
Všimněte si že obě písničky mají docela dost podobný začátek. Název to stejný nemá že jo. Jinak by to bylo moc nápadné. Fixa tam taky má často "rape me," ale Kurt
(tenisovej hahaha) to prostě vyslovuje zpívá líp.

(Vypsaná fixa Pro ty dvě u baru No burp 1994)

(Rape me- Nirvana- In Utero) U videa je jen blbej obrázek alba.

Jinej zvuk, má to občas skoro stejnou kytaru. Nejspíš Márdi při skládání poslouchal "Rape me" od Nirvany. A to je k tomu asi tak všechno. Jen nechápu proč to tu píšu, když můžete posoudit sami. Tak tedy... posuďte sami.
Vlastně si ty písničky jsou podobné jen trochu anebo neumím psát o hudbě ta druhá možnost je pravděpědobnější...

Přeji příjemný poslech.
Tak co jak se mi to nepovedlo?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku