Zbytky...

Se zbytky jídla to nemá nic společného. Začtěte se do článku a pochopíte (snad).

Vykouknu ven a hle! Fotogenický západ slunce! A já u sebe nemám foťák. Safra...
Takové věci se dějí dnes a denně. (Mimochodem už jsem vám povídala o tom jak jsem 3 metry před domem ztratila flešku? Tátovi pak volala jedna paní že našla moji flešku. Kdyby nezavovala tak ani nevím že jsem ji stratila. Měla bych po ptákách. Ne, vlastně po fotkách. Taky se mi povedlo že mi před domem spadly klíče do kanálu...)

Když jsem došla domů že konečně půjdu fotit tak mi do toho přijde to, tohle a tamhleto. A než se to, tohle a tamhleto vyřeší tak už je skoro po západu slunce. Vyrážím tedy fotit aspoň ty zbytky...

Jak se mi povedly? Posuďte sami...
-

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku