Frýdek-Místek se mění.Bohužel.

Už čtvrtým rokem se konají akce na rozloučenou a hele! Ona pořád stojí! Ale jestli jste taky četli zpravodaj tak jako já tak je vám jasné že už tak tomu nemusí být. Ach jo. Proč moje oblíbené musí bourat a místo toho postavit jakésik nákupní centrum (kde beztak nic nebude) a malinkaté kluziště v něm do kterého si akorát plivnete a bude zatopené?

To si naše radnice myslí že lidi tu chtějí nějaké nákupní centrum? Lidé tu halu nechtějí zbourat protože za a) nechtějí aby na jejím místě stálo nákupní centrum nebo za b) protože k té hale mají vytvořené (dobré) vzpomínky. Ovšem samovzřejmě se najde pár černých ovcí co by radši chtěli nákupní centrum. Já pro ně nemusím chodit daleko. Stačí jít do mé třídy.

Ale znám i lidi z mé třídy co to zbourat nechtějí jednou jsem se na toto téma bavila s Kris a ona: nó to kluziště bude takhle malé fakt kvalita... Jako argument použila naše milá radnice (pcha!) že se tam sportovci necítí dobře a že v šatnách není denní světlo (ale jo jsou tam okna takže to není až tak strašné) a bla bla bla.

Vždyť by stačilo jí jenom opravit. Jo jsou tam sice hrozné záchody,ALE jak jsem říkala to se dá opravit.

Frýdek-Místek je moje rodiště (narodila jsem se v Ostravě, ale to jenom proto že porodnice ve Frýdku-Místku byla zavřená), ale celý život bych zde prožít nechtěla. Ráda bych se podívala na 2 měsíce do Pardubic a do Brna...

P.S. Kdo všechno je na blog.cz z Frýdku-Místku?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku