Dokázal jsem to!

Premiéra! Poprvé píšu na blog povídku... nebo jak to nazvat. Tak se pohodlně usaďte s hrnkem kafe v ruce přeji pěkné
počtení...

Dneska jsem byl u doktora. Dozvěděl jsem se že jestli s tím hodně rychle nepřestanu tak mám hodně slušně nakročeno k rakovině plic. Už zase. Chci s tím seknout. Mám k tomu i jiné důvody než rakovinu plic. Jsem tak trochu... no švorc. Škodí to zdraví. A taky mě už nebaví poslouchat nesmíš tady a tam a tam...
I když náš stát zákaz kouření neřeší tak jako jiné země. Stát má radost že mu tečou z kouření praachy do státní kasy. Tak to je. Rakovina plic to je vážně paráda...

Kouřit jsem začal v devítce tehdy jsem byl schopen vykouřit krabičku denně. Zpětně nechápu jak jsem to dokázal. Nechci vědět kolik jsem proulil a taky nechci vidět svoje plíce.

Asi jsem tvrdohlavý a nevím jak to,ale najednou mám víc peněz a já vím za co je NEUTRATÍM. Nejdřív jsem si všimnul že vykouřím tři deně. Ona moje normální dávka je pět denně. Takhle to pokračovalo dvě denně, pak nakonec jedna... Pak jen jedna za 14 dní...

Minulý pátek jsem si všimnul že jsem si nedal do huby hodně dlouho. A mám asi o nevím kolik peněz navíc. Něco mi hlavě docvaklo. DOKÁZAL JSEM TO! Zařval jsem radostí a vyskčil deset metrů do vzduchu. Na ulici si mysleli že jsem se zbláznil...
Dneska si nedám ani na akci a nevím co na tom ti lidé mají. Vždyť třeba taková hudba je lepší závislost... Nekouřím a já a život jde dál...

Na téma týdne jdeme dál.

P.S. Obdivuji lidi co přestali kouřit.
P.P.S. Článek má být k tématu týdne jdeme dál nějakou chybou se tam, ale nezobrazuje. Pokoušela jsem se to opravit, ale nešlo to. Už to nebudu řešit...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku