Co se to kurňa děje s AK?

Divím se proč má můj blog nízkou návštěvnost. Jo to se to krásně diví když ani nechodím na svoje oblíbené blogy. Začalo to docela nevinně.Proklikávala jsem se oblíbenými odkazy na blogu od Pavla a pak jsem narazila na akci ,,kozy na titulku" . A pak jsem se dočetla o tom co se děje s AK a pochopila jsem (konečně) ten článek od Viollet. Kdo je informovaný ví.

Jak dlouho se Ak nachází v tomto stavu? Nechápu jak mohli přijmout Lotty Biondy (již je z AK na své přání vyloučena). Články má nudné průměrné. Připadalo mi že to už jsem na blog.cz někde četla.
A to jsem dneska četla že do AK se příjimají jen kvalitní blogy. Psal to sám pan Rulc! Přitom na blogu od Tary Dozirp jsem četla že tam chce přijmat i dívčí blogy!
Dívčí blog- podle mě blog pochybné kvality co velmi často používá ctrl-c ctrl-v.Růžový bloquíísek (nebo jak se to píše). Fuj!! Kdybych byla vedle tak mi to prosím vás objasněte. A co teprve Taychi. pan Rulc si vybral mezi ní a Lotty Biondy (schválně jak to asi dopadlo, že?)

A to jsem si dneska ještě naivně myslela že 1. narozeniny blogu oslavím tak že si podám přihlášku do AK! Teď nevím jestli to chci udělat spíš nechci... Někdo psal že blogy z Ak by se měli odhlašovat hromadně aby to mělo smysl- pravda. Anebo by se tam měly hrnout dobré blogy aby byl AK zachráněn?

P.S. Kdo bude tak hodný a daruje mi tu ikonu (a dovolí mi abych si jí dala na blog). Nejsem členem autorského klubu, protože trpím biondifóbií?

P.P.S. Nebylo by řešení kdyby uchazeče do AK posuzovala větší skuina lidí a ne jen samotný S.Rulc? Ale museli by se pečlivě vybrat ti lidi...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku