Dobrá stránka v (ne)dohlednu

Vidět všechno z té lepší stránky je dobrá věc. Ovšem ne vždycky to jde, že? Však není těžké pro každého znás najít tři věci na které se nedíváme optimisticky. U mě to jsou: písemka z matiky, detaily 2011 (však si to zadejte na ty trubku) a ... Sakra!
Nemůžu vymyslet třetí věc na kterou se nedokážu podívat z dobré stránky. Tím pádem si sama házím klacky pod nohy a to že by každý znás měl najít ty tři věci na které se nedokáže dívat z té lepší stránky trochu strácí na pravdě.

Nemám ráda plánování tam totiž potřebujete spooustu optimismu že to vyjde. Ovšem záleží na lidech a na konkrétním plánu. Ovšem dost bylo negativního pohledu. Nyní se pokusím najít tři věci na které se dokážu dívat z té lepši stránky přinejmenším většinou protože i když je téma na které byste se dokázáli většinou podívat i z té lepší stránky většinou existuje jeden úhel pohledu který je negativní. Věci na které se dokážu podívat z dobré stránky (většinou): Hudba tu mám ráda, ale česká kvalitní hudba ta se hledá velmi špatně. Ale zpátky k tématu. Zvířata třeba moje kočka která teď vedle mě spokojeně přede. Hned jak zavřu noťas tak si na něj lehne. Negativní pohled: týrání zvířat. Přátelé je s nimi spousta srandy. Ovšem pomluvy... A je všeobecně známo že ženské pohlaví pomlouvá daleko víc svou konkurenci. Sice jsme dobré v komunikaci ovšem komunikace se dá využít i nesprávným spůsobem jako skoro všechno. A do třetice všeho dobrého a zlého: laskaví lidi. Je jich, ale málo.

Podle mě optimismus neumřel jen je vzácný doplňuje se s pesimismem. Všimli jste si pesimismus zní líp než optimnismus? Čím to asi bude.

P.S. Jo už jsem našla tu třetí negativní věc a tou je naše vláda.
Na téma týdne: optimismus v dnešní době.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku