What's in my bag?

Na blogu od Viollet jsem narazila na článek ,,Co skýta ma vandrácka taška" Viollet na svém blogu píše že inspiraci na článek vycucla od Infary.
A teď už vážně k obsahu mého školního (podezřele lehkého) batohu občas si říkám že můj batoh je ve stavu beztíže.

Kromě hory sešitů a učebnic jsem tam našla pití (moc nepiju).Mobil (který jsem včera dostala protože ten můj starý úplně stejný mi někdo (!španělská nadávka!) štípl. Pak tam mám peněženku od ťamanů za stovku. Nemám ji nějak dlouho a už ji mám zničenou (záhada). Peněženka na dvě věci! Občas většinou ve středu se mi tam vyskytují pravítka (ve středu máme geometrii).Nákupní taška (jahoda) slouží na transport knížek z knihovny- domů. Jsem totiž neskutečný knihomol ve většině případadů se od té knížky nehnu dokud ji nedočtu. A nebyla by to moje aktovka kdyby v ní nebylo nafukovací žluté plátěné pouzdro. Z nějakých pro můj mozek nepochopitelného důvodu se mi v aktovce kde se vzala tu se vzala lžička. Jednou jsem měla na svačinu jogurt a od té doby mi zůstala v batohu (nebojte se je umytá)! Ó málem bych zapomněla na ku drátu který mám věčně zamotaný a v dezolátním stavu ano řeč je o sluchátkách. Pak tam mám modrou tkaničku (moje oblíbená barva) do bot. Když zjistíte že vám část tkaničky visí na posledním vlasu už už se utrhne tak musí být rezervní :)
No a taky tam mám dole bordel (my víme paňčelky říká se nepořádek!). Alá papírky od bonónů, blbosti a staré jízdenky na autobus.

Ádios.
Aña.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku