Tištěná kniha nebo amazon kindle?

Ahoj článek píšu proto že by mně hlavně zajímal váš názor na téma tištěná kniha nebo amazon kindle?

Strašně ráda čtu papírové knihy, protože od počítače bolí oči. A chci vedět z vlastní skušenosti jestli je to s tou tištěnou knihou vážně tak špatné. V poslední době národ (ale i jiné země) moc nečtou.Všude se na nás podobné články hrnou a tak chci z vlastní skušenosti názor lidí. Odpovídat můžete v anketě a psát do komentářů. Budu hrozně moc ráda když se zapojí hodně lidí, protože čím víc lidí se zapojí tím líp.

Jak funguje amazon kindle si můžete přečíst zde.Ale stejně jsem napíšu krátký výcuc. Není to zrovna levné stojí to pár tisíc. A určitě se to nehodí pro takové stráceče věcí jako jsem já (stratila jsem 3 průkazky do knihovny a trhla jsem rekord.Heč) . Ono totiž je lepší stratit knížku za 200kč než čtečku knih za čtyři tisíce.
Já jsem pro TIŠTĚNOU KNIHU. Protože jak jsem psala výše pořád něco strácím. A taky na tu čtečku nemám peníze atd...

Lidé co tohle čtete zamyslete se: Kdyby tu nebyla normální kniha, nebyla by to škoda?
Papírová kniha má totiž své kouzlo a ta vůně stránek... Možná že čtěčka knih ke čtení přitáhne nějáké ty lidi kteří jsou víc zbláznění do elektroniky. Ale to je asi tak vše jinak čtečka papírové knize jen škodí. Například vytlačuje knihovny... Už slyším někoho říkat že čtečka je ekelogičtější že se nespotřebuje tolik papíru. ALE myslíte že je víc ekoligické když třeba 10 lidí hodí do přírody starou čtečku knih ? Fakt skvělé prostědí pro ty zvířata...
Z papírové knihy se taky moc dobře čte(tajně) pod lavicí ve škole.
Ahoj a přečtěte si nějakou pěknou knížku!
P.S. Fotka tu není protože jak mile jsem vyfotila fotku k článku What's in my bag? tak se mi vybily baterky do foťáku. Takže nemám čím fotit.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku