Podivné testování pátých tříd

Když jsem o tom uslyšela poprvé nemyslela jsem si že to bude nějak moc náročné. Ovšem pro mě (a pro pár mých náhodných spolužáků a lidí z dalších pátých tříd) byl opak pravdou.

Páte třídy měly testování ze tří předmětů. Angličtiny (z té jsme se testovali dneska),matiky a češtiny. Myslím že matika byla ze všech nejlehčí a to je u mě co říct.
Matika byla podle mě (a podle mých spolužáků kterých jsem se zeptala) nejlehčí.Čeština by ještě šla. Ale ta angličtina!

Myšlenka která se mi při testu honila hlavou byla: help me! Angličtina byla těžká a při mém štěstí mi přidělili počítač kde nebyl široko daleko žádný špolužák. Mnoha otázkám jsem nerozuměla a to mám z angličtiny jedničku.Byla tam písemná část a poslech. Při poslechu jsem si něco musela domyslet. Od jedné páťačky jsem slyšela že byli na testování druhou hodinu a že jednomu jejich spolkužákovi se načítal poslech půl hodiny.

Ostatní byli hotoví dřív já si myslím že to bylo že od sebe opisovali a radili si. Hodně jsem toho něvěděla tipla jsem si. Jak jsem už říkala mám z angličtiny jedničku, ale když jsem toho hodně nevěděla a tipovala jsem si tak teda nemám ponětí co tam dělal jeden můj spolužák co kapku víc neumí anglicky.

Když jsem měla hotový test z češtiny tak jsem potom jsem dělala anketu a to se načítalo dost dlouho. Už jsem si připravovala omluvu na pozdní příchod do hodiny: Promiňte paňčelko že jdu pozdě, ale ten počítač nabíhal moc pomalu.

Celé ty testy jsou divné. Jsem v angličtině dobrá, ale měla jsem jen 67%. Jedna holka z jiné třídy má z angličtiny čtyřku a měla 78%. Divné to jest.
Čož mě přivádí k zamyšlení: jak si ,vylosovat' co nejlehčí otázky do ankety před testem napište že anglicky moc neumímte a taky tam dejte že jste měli co nejhorší známku ideálně 4 až 5.

Mějte se!
Ať vás podobné testy nepotkají. A kdyby jo ať máte štěstí.
P.S. Co si o tom myslíte vy?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku