Hudba, léto, festival...

Hudba... kde bychom bez ní byli? Hmmm nic neobvyklého že mému mozku se chce přemýšlet v 21:46. Hudba (no její poslouchání nebo i hraní) na mě působí tak že je kapku návyková,máte z ní radost dodává vám energii(!).Ano, můžete u ní přemýšlet nad významem v textu co tím chtěl básník říci? Ani nevím proč to píšu. Taky nedoporučuje poslouchat hudbu v posteli nechce se vám spát, když ty písničky posloucháte pořád do kola.
Hm, takže bez hudby bychom se neobešli aspoň já.
Zdá se mi to nebo CDéčka pomalu,ale jistě upadají do zapomění?
Když poslouchám hudbu já je to pro mě relax a když relaxuju já odpoutám si mysl od těla. Má myšlenka sdělena toť vše.

Na téma týdne: odpoutání mysli od těla.
Aña

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku