Takový normální nedělní podvečer

Ahoj nebudete věřit co se mi v neděli 25.března stalo. Jela jsem na opékání párků. Nechtěla jsem jít s mamkou kupovat párky tak jsem jí navrhla jestli ke známé nemůžu na kole. No a mamka s kolem problém nemám, ale domů asi pojedeme za tmy.No tak já si vezmu long. Ten se aspoň dá dát do autaMrkající.No tak jo já už vyrážím sejdem se na místě. Tak jsem tam dorazila.

Skejt jsem si dala na kamennou dlažbu i s helmou a chrániči. Pak jsem si opekla si párky a chleba
pokecala s kámoškou zaskákala si na trampolíně.Pak padla tma byli jsme pozváni ke známé domů.
No dospělí kecali spolu. Já s kámoškou taky pak byl čas k odchodu. A já si šla pro skate, ale on tam nebyl. Tak jsme pročesali celou zahradu a pak jsem uviděla jejich fenu irského setra Daphne jak po zahradě roztahala chrániče,ledvinku, skate. No asi do skatu drkla čumákem tak se rozjel.

Závěr? Ti naši domácí mazlíčci...
Zdroj fotky: www.irskysetr.cz

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku