Kohože jsem to viděla?

Ptám se sama sebe. Většina třídy oprava většina školy a možná aj společnosti totiž vypadá úplně stejně a já pak ani nevím koho jsem viděla. Pletou se mi lidi a fakt že mám oční vadu eště k tomu grátis to nezlepšuje.

Momentálně většina holek (nebo slepic není to až zas takový rozdíl) nosí takové ty strašně velké sluneční brýle (takové ty s velkýma obroučkama víte co myslím ne?) Anglickou vlajku skoro na všem (rovnou by do školy moh přít někdo jen zabalenej do anglické vlajky) a koženou bundu (chudáci pankáči a metalisti. Ale ti si ji narozdíl od většiny lidí stejně ještě vytuní vylepší," Jednou jsme v módě a podruhý zas ne- to nám hlava nebere.")

Musím se krotit v povrchnosti... ale dyž všichni vypadají tak stejně! A nedávno jsem potkala dva lidi co mi ksichtem připomínají Sida Viciouse. Proč ne, že?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku