Zajímalo by mě kdy chytí mě


V novinovém článku se píše že žena žaluje spisovatele že se poznala v jedné z postav. Soudkyně neví o čem se jedná a přijde jí to absurdní když u nás vychází komiksy typu zelený raul (komiks o politicích z reflexu).

Tak nevím kdy si mě najde Bárbína Ohyzdná a Pepa a chytnou se semnou (přes držku mi asi nedají jak je znám). A když se tak zamyslím tak Pepa o blogu ví takže si to tu asi čte a vůbec nevím kdo všechno to tu čte, ale mazat nebudu. Nemám důvod.

Z těch dvou o kterých píšu výše nejsem zrovna nadšená když mě ta jedna moralizuje a ta druhá říká že jsem prase co má jen dvoje kalhoty a vůbec nejde s dobou. Ale musím uznat že ty dvě mi k něčemu přeci jen jsou. Je z nich dobrý materiál do Trosky :D. A ty Bárbína je taková barbína a Pepa tokový na mě nasraný moralista že mi nikdy nedojde materiál. No někdy přece jen asi jo, ale není to v dohlednu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku