To máš z toho že nežereš

Varování. Dnes je to trochu sprotší. Jen ať víte.

Jen si tak o přestávce válím šunku když se najednou stanu svědkem strašně ynteligentní debaty (uši slyšely, oči viděli).
Barbína Ohyzdná povídá dalším barbínám: " To je nějaký divný já moc nejím a jsem "tlustá" (ty úvozovky jsou opravdu na místě byla normální tak průměr) a ta Troska je tak "hubená" (normální).
"Víš ona je na prkně pečená, vařená a v kotli rovněž tak." Sladce se na ní usměje Ajťák (aby bylo jasno nic s ní nemá jen ji chce naštvat).
"Cože ona se vaří v kotli?"
"Ne, zrovna tenhle kotel jsem na mysli neměl..."
....
O chvíli později vidím Bárbínu Ohyzdnou jak se ptá svých kamarádek jak to Ajťák s tím kotlem myslel. Nedokážou na to přijt a já se začnu úchylně smát.
....
O pár týdnů později tvrdnu na hodině tělesné výchovy. Jelikož mám zlomenou ruku tak sedím na lavičce a poslouchám zámky a tak. Při jedné písničce začnu řádit.
"Trosko! Přestaň řádit!"
Tak jo. Paní tělocvikářka už se mnou má skušenosti. Při řádění v hodině tělesné výchovy jsem se už pětkrát jebla hlavou do zdi a vůbec kdyby mě v čas nezastavila tak bych byla zmrzačená a ze školy by byla kůlnička na dříví (při poslechu zámků mám ve škole fakt chutě dělat bordel a vše ničit).

Stádo holek běží. Najednou Barbína Ohyzdná spadne na zem. Nevím co to dělám, ale elegantně seskočím a jsem u Bárbíny Ohyzdné.
"Ta spadla, páč nežere. Schválně se se mnou někdo vsaďte o dvě kila. Klidně i o litr."
"Tak jo, o dvě kila." Řekne další barbínka.

" Dejte ji někdo nějaké jídlo! " Vzpomenu si. Barbínky donesou nízkokalorické hnusy naznačím že už, už budu blít ( vážně se hodí umět takový zvuk) a ostatní holky jídlo nemají. Naštěstí v kapse vyhrabu nějaké tyčky (co se v té kapse nenajde, že?).

Nacpu jí to do huby. Okamžitě začne blít. " Tý jo! Ona blije ze spaní. Tak to vidím prvně."
Kousne mě do ruky . " Nekousej mě do ruky ty děvko."
" Komu to říkáš děvko? "
" Tak já pro ní obětuju kus jídla a ona mě kousne jak potvora, no toto! Ostatně je to potvora."
" Co se to tam děje?! " Zařve tělocvikářka.
" Bárbína Ohyzdná sebou jebla na zem ..."
" Trosko nemluv sprostě !"
"---".

Hodina končí a barbína odjíždí domů, páč učitelé nechcou ať zblije celou školu.
O týden později přijde do školy. A učitelka řekne to co jsem věděla už dávno a to že:
Upadla, páč omdlela a omdlela protože nežrala. Chtěla být hubená tak nežrala.
"Tak a teď mi dej ty dvě kila o které jsem se s tebou vsadila." Řeknu jedné bárbínce. Šak pamatujete na tu sázku ne?
"A kurva. Myslela jsem že nato nedojde."
" Dvě kila sem. Hned. Jo a nevěděla jsem že umíš mluvit sprostě." Zatvářím se jak andílek a tím jí naštvu.
....
Za nějaký čas jdu zas kolem toho slepičince a ony se zas baví o jakýchsi posratých dietách.
" Kurva, vy jste, ale nepoučitelné. A jste s tím k smíchu furt se snažíte dodržovat ty vaše posraté diety místo toho aby ste si ten život užili když už ho kurva máte... Nehledě na to že to skoro všechny vůbec nepotřebujete ..."
A pokud jsou blbé diety drží nežerou do dnes ...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku