Nakupování je zlo.

Nakupování je zlo.
To můžu potvrdit! Ale nyní si pojďme užít další díl Trosky…

Každý rok si říkám že bych měla vánoční dárky zařídit co nejdřív a pak to dopadá tak že to stejně zase jako obvykle nechám na poslední chvíli. Tak jsem se teda s Hnátou domluvila že půjdeme nakupovat spolu. V klidu si nakupujememe. Je to pěkná nuda aspoň že je se mnou Hnáta že.

No jenže pak se k Hnátě připletla Bárbína Ohyzdná. To bude hrozné. Pomyslela jsem si. Ne. Bylo to ještě horší. Bárbína nás protáhla asi 415815875488548948958484845 nudnými obchody. Vidouc růžové načančané hadry, smrady vůně a dalších 2456098754221276 nepotřebných věcí, které však musela mít řvala:
"To musím mít!To chci! Že mi půjčíš peníze?" (Prachů měla celkem dost jenže si nakoupila hodně věcí takže jí peníze nezbyly.)
"Ne". Řekly jsme s Hnátou sborem. Ten její výraz jste měli vidět. Tvářila se jako dítě které právě zjistilo že ježíšek neexistuje.
"A proč?" Zeptala se.
" Protože nás sereš. "Dostalo se jí odpovědi.
Právě jsme se courali nudným obchodem když mi to došlo.
Počkat... *plácla jsem se silně do čela* pomyslela jsem si. Když nakupování bolí tak proč tu já a Hnáta tvrdneme s maniakem posedlým nakupováním známým také jako Bárbíná Ohyzdná?

Dorazili jsme k pokladně. Fronta dlouhá jak cyp. Asi tak tři kiláky?
Myslela že tento obchod bude poslední. Slyšela jsem ale Bárbínu Ohyzdnou. Bože, ona snad chce navštívit každý obchod v tomhle městě.
Jak se zachránit od této pomalé a smutné vraždy? Už vím!
" Trosko kam běžíš?" " Pryč! !" Proběhla jsem obchodem ven a domů rychlostí za jakou by se nemusel stydět ani Usain Bolt.

Prásk. Třískly dveře od bytu. Brnk, brnk, brnk, třísk, cink!
Ozvalo se z obývaku. V chodbě jsem padla. Měla jsem nový rychlostní a délkový rekord. Moje plíce se povalovaly vedle mě.
"Kde's byla?" Zeptal se táta. Dala jsem si plíce zase spátky do těla a odpověděla: " Nakupování bolí. Nakupování je zlo.
Bárbína Ohyzdná se mně a Hnátu snažila zabít. Nakupováním. Ja jsem zdrhla když jsem viděla tu tříkilometrovou frontu... Doufám že Bárbína Hnátě nevymyje mozek...."

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku