Nová jarní...

Kráčím jsem na jaře po ulici a nemám cíl. Jdu kolem CéDé obchodu.Jdu dál a vidím obchod s hadrama a Bárbínu Ohyzdnou (Tak se ta holka skutečně jmenuje. Je to bárbína v hlavě má prázdno.Jenom debilně kecá s jinými bárbínami (alias svými kamarádkami). Zajímá se o módní trendy a živí se nízkokalorickými hnusy ze kterých bychom my normální lidi chcípli než bys řekl pogo. Na hlavě má tunu mejkapu který by jí spolehlivě ochránil před výbuchem atomovky. Bůh jí výstižnější jméno nemohl dát. Jo a docela by mě zajímalo proč je tak špekatá když se živí nízkokalorickými hnusy a proč je tak ohyzdná když má na ksichtě tunu mejkapu).

V kapse mám stovku ani nevím proč. Beztak jí budu muset utratit za ty hnusy kterým se říká "obědy ze školní jídelny," ale pořád je to lepší než ty nízkokalorické hnusy kterými se živí Bárbína Ohyzdná.
Mý oči jsou zpomalený před očima se mi promítne výloha cédé obchodu a ja zjistím že...

... "Tý jo! Nová jarní kolekce! Rozběhnu se rychlostí světla k CéDé obchodu. Je mi jedno že ta stovka co mám v kapse bude utracena za něco jného. Běžím dál - zrychluju o pár vteřin později doběhnu do cédečko šopu - popadávám dech a říkám "Dobrý den prosím vás jednu novou jarní-" a v tu chvíli vběhne do obchodu Bárbína Ohyzdná stojí na prahu oči si div nevyčumí a říká: "Ale já tu žádný hadry nevidím." V momentě jsem na zemi válím se tam a mám dlouhý,hlasitý a akutní záchvat smíchu. A pan prodavač: "nemáte epileptický záchvat?" "Ne já jen mám výtlem." Odpovím mu a snažím se neudusit.

Po dvaceti minutách přestanu. Podívám se kolem bárbína i prodavač tam pořád stojí. Zvednu se tedy a konečně řeknu: "Jednu novou jarní kolekci prosím". A jsem o stovku lehčí. Držím v ruce cédéčko jako by to byl nějaký klenot (teď kdybych si koupila cédéčko klenot hehe) a taky že to je takový malý klenot za stovku.

Vycházím z cédéčko šopu a celou cestu domů se už zase se směju tomu co se stalo. A zase jsem si prodloužila život...

P.S. Já vím že vypsaná fixa vydala CD Nová Jarní Kolekce už v roce 2000 ( to cd je stejně staré jak já heč), ale kašleme na datum tedy jde jen o takový malý neškodný vtípek který mě napadl letos v srpnu a čekal na svojí příležitost.


A nyní písnička která souvisí s tématem týdne. Ti všímavější z vás ví. A taky ví že to souvisí i s tou povídkou...

Tahle je taky z nové jarní kolekce a je fajnáááá.
A teď mě omluvte musím se vydat k posteli. Jo a ještě něco. Příjemný poslech.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku