Bacha na heroin a neusnout ve vaně

Jela jsem od někud někam na skejtu. Najednou jsem se ocitla na chodníku před kaufem. Tam jak je ta zástávka. Vždyť víte co myslím!

Tu se ke mně najednou přitočil nějaký chlap byl opilý a zhulený kdoví čím. Viděla jsem kolem sebe všechno černobíle, ale vím že ten chlap měl rudé rty. Rtěnka. To je ten chlap buzna?V ruce měl nějaký sáček . Chvilku jsme spolu vedli docela divnou konverzaci a potom řekl: "Dovol mi abych ti tady na téhle hnusné šedé zastávce před tímto hnusným šedým kauflandem v tomto hnusném šedivém městě píchnul do žíly heroin pak tě znásilnil potom ti podřezal žíly a nakonec utekl."

Ano. V tom sáčku je heroin. "POMOC!!!" Začnu řvát. na zastávce je hafo lidí, ale zdá se že mně nikdo neslyší. Nebo jsou ti lidi tak blbí že je jim jedno jak se tu skoncuje s jedním životem? Budou jen tupě zírat a nakonec se divit. Jak může mě když řvu nikdo neslyšet?! Když řvu já tak to jde slyšet na celé sídliště kde bydlím. Jednou jsem takhle začala řvát a z bytu pod náma se ozvalo: "Kurva ticho tam!"

"HAHAHAHAHAHA." Směje se ten chlap. "MÁŠ TO MARNÝ! NIKDO TĚ NESLYŠÍ!" Nyní pojdmě provést to kvůli čemu tu jsem. Vybral si pravou ruku. Nyní vyhrnuje rukáv dává do stříkačky ten zmiňovaný heroin. Už se ke mně blíží. Blíží! Už chce píchnout když tu najednou...

... s probudím ve své posteli a zjístím že to byl jen sen.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku