Zákon zachování bordelu

Uklídíte si v pokoji. Nejpozději za den vám mamka řekne že tam máte zase bordel. Zákon bordelizace no. Proč?
Páč když si uklidíte v pokoji máte tam větší místo na odkládání bordelu.
Kdo nevidí v nepořádku dobrý úložný systém má asi něco s očima.

Má to u své mínus když vám někdo uklidí v pokoji: prohrabe ho kompletně celý a zjistí o vás hodně věcí. To mám odzkoušené. Jednou mi mamka uklilízela v pokoji na stole jsem měla obal od sluchátek a na tom obalu byl aktivační kód ppro doživotní záruku těch sluchátek. A mamka mi ten obal jak jinak vyhodila.

Nebo vám dám ještě jiný příklad: zrovna jsem uklízela v koupelně a teď tam někdo přijde má úplmě špinavé boty a já olalá můžu začít od znova. Když čistíte koňskou dečku od chlupů (nebo ještě lépe od sena) tak čím déle ji čistíte tím větší máte pocit že bordelu neubývá.

Vážení rodiče,
Pokoj bez bordelu prostě neexistuje smiřte se s tím!
Aby totiž nebyl na zemi bordel nesměl by žít jediný člověk a ani jedno zvíře.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku