Moje každoroční smůla

Moje každoroční smůla je ta že spadnu ze skejtu, ale žádné jenom odřené kolínko a tím to hasne.
Když padám já, tak se asi řídím příslovím když už, tak pořádně. Protože mám dodřené lýtko a to fakticky pořádně. Ještě mám odřenou nohu ze zadu + ruka. A to ještě nic není loni to bylo horší.

Vždy se tak stane buď na konci srpna, nebo na začátku září. . Loni se mi to stalo na začátku září a v žákovské jsem měla tuhle omluvenku: Omluvte Aňu z tělocviku. Úraz na skejtu. Je jasné že takhle doslova napsané to tam nebylo že jo, ale důvod byl stejný. Aby bylo jasno nejsem zbabělec co nejde do tělocviku jenom proto že je z něj odřenina s tou nohou bolí i chodit.

Znáte to přísloví kde ses spravil tam se naprav? No tak jsem jednou jela na koni a spadla jsem z něho. Mě se vždycky něco musí stát, nezdá se vám? Premiéra! Protože kdo nepadá ten nejezdí ( jak na koni tak na skatu). Když jsem spadla z toho koně tak mě bolela noha. Po týdnu jsem šla jezdit zase tak mě (např, při vysedávání) ta noha bolela. Ale jak jsem z toho koně slezla tak mě ta noha bolet přestala. Takže zítra bych měla jít zase na skejt.

Mám vážně hodného psa. Přijdu k němu sednu si na schody a začnu ho hladit- náš rituál. Tak mi tu nohu začne lízat a líže mi jí dobrých pět minut. Za což mu jsem nesmírně vdečná, protože sliny zvířat prý mají holivé účinky.

Sprchování s takhle festovně odřenou nohu -to je zážitek. Bolí to jak něco. I když mě na to noha začně bolet tak sebou nachvilku plácnu na postel a nedělám nic (s výjímkou poslouchání hudby či blogování). To je totiž to nejlepší co v danou chvíli můžete udělat.

Ale já jsem na tom ještě dobře tři lidi v měm okolí mají (nebo měli za tyto prázdniny něco rozkřápaného (čti zlomeného).

Taky máte nějakou každoroční smůlu?

P.S . A tos těmi zlomenými končetinami ještě taky nic není můj táta si totiž rozbil hlavu. Uvažuji jestli mám otom napsat článek protože je to docela dobrá story.

Edit: Když budete podobnou odřeninu jako já jenom s tím prosím nechoďte do bazénu! Já sem s tím totiž byla v bazénu a asi byl moc chlórovaný či co protoře jakmile jsem z toho bazénu vylezla tak sem tu nohu měla krvavou a vypadala jak krvavý stejk...

Jo ještě jedna holka z ulice má taky zlomenou ruku. Už podruhé a možná tu samou... To je teď nějáký trend si lámat končetiny či co?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku