Pátek třináctého? Šťastný den!

Říká se že pátek 13. je špatný den že se vám stanou samé špatné věci např. ukradou vám občanku.
Po mojí dnešní skušenosti...
... tomu nevěřte není to pravda!

Ale všechno od začátku...
Vstávám svěží a odpočatá konečně! (Měli jsme na devět). Ten den jsme měli jít se školou do divadla. Tak jsem se načančala a vymódila a do své kabelky jsem si dala hodně věcí (znáte to holčičí obsah kabelky). Taky jsem si do ní dala náplasti a baleríny na přezutí. Cestovala jsem v teniskách protože, moje baleríny mi jsou schopné udělat puchýř jak Brno. Přijdu do školy zkouším baleríny (jsem líná večer se mi nějak nechtělo). A ouha! Baleríny jsou mi malé půjdu v teniskách nevadí mi to. V mých rok starých odřených teniskách ve kterých jsem jezdila na skateboardu jsou tak odřené že jsem si špičky musela přelakovat bílým lakem na nehty...

Přijdu do třídy první hodinu máme (necelou) hodinu matiky. Když pak vypočítám papír a učitelka mi ho skontroluje nevěřím vlastním očím. Dostala jsem jedničku z matiky! U mě velmi neobvyklá věc.. Od této chvíle je pátek 13 štastný den! Po chvíli na stupujeme do autobusu jedeme do Divadla loutek Ostrava. Cesta probíhá normálně máme sluchátka v uších (znáte to)...

Představení bylo moc pěkné. Jmenovalo se to Staré pověsti České. Bylo to o mistru hodináři Hanušovi.Který chtěl opravovat nebeský orloj. Markétka za ním přišla s dopisem. Aby ji mistr Hanuš vzal do učení. Že má ještě 12 sourozenců, ale je z nich nejšikovnější. Tak ji do toho učení vzal. Jakmile si šel lehnout Markéta otočila hodinami tak aby se podívala do minulosti. Uviděla jak praotec Čech našel svou zemi zaslíbenou, Jak Šemík skočil z vyšehradu... Hanušovi se nelíbilo že Markéta otočila strojem času do minulosti a tak ji řekl že jí naučí číst aby si o tom přečetla. Když se naučila si číst tak jí mistr večer řekl: ,, A Markétko nečti si knížku pod peřinou při svíčce. Jeden chlapec to tak udělal a shořela mu svíčka peřina postel a i sebe zapálil ". ,, Ano mistře nebudu si číst večer pod peřinou při svíčce". Taky že nečetla ale, jak mile si šel Hanuš lehnout Markétka zase otočila strojem času. U přestavení emocionálně křičela. Mist Hanuš si nejspíš myslel že se jí zdá zlý sen tak to nechal být. Ráno se jí točila jsi se strojem času? Netočila. Samovzřejmě poznal že lže tak jí řekl že pověsti nejsou jenom mírumilovné zavedl ji tam kde má největší strach... Nakonec nebeský orloj opravovoval Jeho přání se mu tedy vyplnilo.

Užijte si víkend a nezapomeňte na naše heslo: Pátek13. je šťastný den!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Na seznamce je přece lehčí vytvořit si falešnou identitu než na blogu, ne?

Podruhé a naposled

Všechny cesty vedou do Parku